2017. április 22., szombat

Álmatlan ~ A mozikba zárt titok!


Biztosan nem voltam vele egyedül, de amióta megtudtam, hogy film lesz, Álmatlanul álmodozva vártam az estét, amikor filmvászonról tekint ránk vissza a cirkuszi őrület. Nekem, és a legtöbb rajongónak is szerintem már annyi elég lett volna, ha kapunk egy sima, egyszerű koncertfelvételt. Szóval a boldogság adott volt. Csakhogy a banda és rendezőik, Porkoláb Norbert és Tanca Norbert nem álltak meg itt!



Porkoláb Norbert és Tanca Norbert
Kép forrása

A sors kellemes iróniája, hogy mint ahogy a megörökített Fővárosi Nagycirkuszos koncerten – amit szerencsére a Szerencsejáték Zrt. is szeretett és támogatott!  is mindkét este ott tudtam lenni, a filmvetítésre is kétszer ültem be. Mindkettő különleges és fergeteges este volt, de csak itt, csak nektek be kell vallanom, hogy bár minden tiszteletem a szakmáé, azt a hangulatot, amit ti, illetve mi, rajongók nyújtunk, nem tudja senki más! ;) Bizony mozogtak a fejek, a kezek, a szívek, a székek, és nem lepődtem volna meg, ha a Nyuszikára mindenki elkezd ugrálni (székestül vagy nélküle), az én lábam is igencsak mocorgott... A hang néha olyan trükkösen jött, hogy úgy éreztem, a mostani közönség tapsol, nem a megörökített. Akik szintén mi vagyunk ám!!! Alaposan tessék nézni, mert bizony magácska is ott van. Meg kend. És te is! Meg te! ;)


Kép forrása

A film, ahogy már utaltam rá, nem egy egyszerű, mezei koncertfelvétel, ó, de nem ám! Azt hiszem, kijelenthetem, hogy költői azaz zenekari hitvallás. Gyönyörűen leképezi és tükrözi a zenekar működését, gondolkodását, szívét-lelkét

Anna őszintesége nem meglepő, hiszen eddig is ezt kaptuk, de képes még mélyebbre menni, gondolatainak, érzelmeinek, ösztönös lényének, vívódásainak még egy rétegét elénk tárni. Ő, mint azért mégis csak egyedüli nő a frontvonalban, őrültebbnél örültebb tervekkel, álmokkal, aki éjszakánként azért gondol arra is, vajon meddig tarthat ez az ajándék, ez a bizalom, akár a zenekar, akár a közönség részéről... És bár tudjuk a választ, mert elég csak a többiek szemébe nézni, a kisördög olykor őt sem hagyja nyugodni, Álmatlan gondolatokat csavar a fejébe... Lesz-e Márti dala 2... Kell-e egyáltalán... Hogyan essünk molekuláinkra, megsemmisülve, hogy elkezdjünk ténylegesen élni... Mindenki kapni szeretne, de adni kell. Akkor is adni, ha már nincs miből, mert akkor van csak igazán miből! Hogyan hever az Utópia párhuzamos valósága karnyújtásnyira, és mégis sokszor oly elérhetetlen távolságban. Ilyesmi. Meg még sok más...


Kép forrása

~ Dávid és Marci humor-kettőse
~ Amihez még Vághy Tomi is hozzáparolázik, hogy szemed nem marad szárazon!
~ Simi kiegyensúlyozott nyugalmat árasztó gondolatai
~ Emberek, akik a háttérben megbújva dolgoznak azon, hogy mindez létrejöjjön, most a fénybe fordított arccal mondják el, mit jelent nekik ez az egész, és hogy szerintük mitől működik ez ennyire...
~ Atomrobbanás
~ Evezés
~ Égő zongora
~ Cirkusz
~ Sör
~ Biciklis ugratás
~ Zene
~ Zene
~ Zene
~ Te
~ Én
~ Ők
~ Mi
~ Ja meg A Nagy Feró :)
~ And the Oscar goes to... ;)

Kép forrása

„A színész nem hal meg, a bohóc nem hal meg, az oroszlán nem hal meg, a vicc nem hal meg. Sose hal meg.”


Mindenki, aki részt vett, adott, hogy kaphasson, és a lista még így sem teljes! :)
Kép forrása

Aki most lemaradt, az ne féljen, mert ki nem maradt! A film ősztől a művész mozikban megtekinthető lesz országszerte. Bővebb infó, lista, popcorn később...:)


Kép forrása

Addig is éljétek át az Anna and the Barbies ars poeticáját élőben, a koncerteken. Innen mehet a szemezgetés, ki mikor hová... :)





A színész, a bohóc, az oroszlán, a vicc, Nagy Feró és az égő zongora legyen veletek!
Miamona


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése