2017. március 28., kedd

jön Jön JÖn JÖN!


Hogy mi jön? A tavaszon kívül? Az április 7-ei fergetes, első igazi, nagy, fővárosi szezonnyitó Anna and the Barbies koncerten kívül????

JÖN A FILM!!! Az egész estés múvi, ami mindenkit varázsszőnyegre kap, és visszarepít az UTÓPIA korába. Ott voltunk. Átéltük. Éreztük. Láttuk. Azt kívántuk, bárcsak átélhetnénk újra. Meg újra. Meg újra! És a zenekar, no meg két extravagánsan laza fiatal srác, akik nem mellesleg komoly rendezők, név szerint Porkoláb Norbert és Tanca Norbert, most teljesíti!


A tavalyi nagydobást, a Szerencsejáték Zrt. által támogatott Utópia turné Fővárosi Nagycirkuszban való betetőződését a fiúk és stábjuk 16 kamerával rögzítették, mely felvételekhez most (mély) interjúk és filmes vizuál orgia társul, Anna és a csapat lelke szanaszét hever a vásznon, a rajongók pedig lakmározhatnak!

Volt szerencsém részt venni az előzetest leleplező összejövetelen, ami után Dénes Adél tökös menedzsernek és Annának is csak annyit tudtam mondani: 


LÚDBŐR! 

A Gödör Klubban levetített trailer közben egyszerre hörögtem, nevettem, sírtam és reszkettem, miközben melegem volt. Milyen lesz akkor a film?!


Kép forrása


A két Norbi és a banda szeretettel ajánlja a filmet minden rajongójuknak, és nem rajongójuknak egyaránt. Ajánlják továbbá az élet, a csupasz lelkek és érzések rajongóinak!

Íme az esemény

Itt pedig az Index cikke

Én biztos, hogy Álmatlanul is álmokkal telve várom! Hát ti?!

És akkor a várva várt film előtt a várva várt előzetes:




A lüktetés, a tavasz, a zene, a Négyeshatos és a vesztes is legyen veletek, ne csak a bajnok! Irány a moziba be!
Miamona

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése