2016. március 6., vasárnap

Villám kérdezz-felelek ~ Bubnó Marci

Kép forrása: annaandthebarbies.hu
A blog célja, amellett, hogy egy rajongó szemén át beszámol a koncertekről, az is lenne, hogy egy kicsit többet megmutat a zenekar tagjaiból, mindennapjaiból, színes, érdekes morzsákkal látja el a mindig éhes rajongókat. :)
Ehhez kezdetnek egy villám kérdezz-felelek játékot eszeltem ki, amikor is ugyanazokkal, az akár egy szóval is megválaszolható kérdésekkel bombáztam minden tagot, és kértem őket, hogy válaszoljanak minél impulzívabban, ösztönösebben, nem gondolkodva a válaszokon. Így talán ezeknek a tényleg, szó szerint kis információmorzsáknak a segítségével jobban megismerhetjük őket... 
Első körben most Bubnó Márk, azaz Bubnó Marci válaszait olvashatjátok! :) Én volt, amelyiken jót derültem, volt, amin meg is hatódtam. Remélem nektek is tetszik. Kommentben bátran kifejthetitek a véleményeteket! ;)





~°°~_______________________________________~°°~


1. Egy dolog, amit még senki vagy kevesen tudnak rólad:

~ Én vagyok Pókember. De ne mondd el senkinek! :) Igazából szerintem nincsenek nagy és izgalmas titkaim, amit meg sokan nem tudnak rólam, az nyilván nem véletlenül van így… 

2. Egy dal, amitől mindig meghatódsz:

~ Sting: Ghost story





3. Egy szó, amit nem szeretsz:

~ Levonás.


4. Egy álom, amire emlékszel:

~ Álmomban a város védelmezője voltam, sokad magammal laktunk egy hegyen, ami úgy nézett ki, mint a Gellért-hegy, de lényegesen nagyobb volt. Barlangokban laktunk, és tudtunk repülni, amit mindig a barlang szájából levetődve, egy zuhanással kezdtünk meg.




Képek forrása: google
Átszerkesztve: Anna and the Barbies Blog


5. Egy hely, ahová visszavágysz:

~ Andalúzia.


Már értjük, hogy miért! :)
Forrás


6. Ha szuperhős lehetnél, ezt a szupererőt választanád:

~ Szuper éles érzékek, öngyógyulás, visszahúzható karmok.


7. Egy film, amit akárhányszor megnéznél:

~ Macskafogó.


8. Egy koncert, amire elmennél:

~ Queen: Live at the Wembley 1986.





9. Egy étel, amit szívesen főzöl:

~ Spaghetti Bolognese.


10. Egy valaha élt/ most is élő híres ember, akivel szívesen elbeszélgetnél:

Sting.


11. Ha csak egy kérdést tehetnél fel neki, azt kérdeznéd, hogy…:

So what do you think…? (Na, és mit gondolsz…?)


12. Ébredés után első dolgod…:

Megsimogatni a Mancikám (a párom) hátát.


13. Mi jut eszedbe elsőre a következő szavakról:
  • szárny: szerelem
  • lant: Lőrinc
  • moraj: izgalom 
  • selfie: Ciprus 
  • tévedés: hazugság


14. Kedvenc AATB dalod:

~ Hangaszál





15. Egyetlen üzenet, amit a zenével át szeretnél adni:

~ Hogy nem kell az üzenetet kutatni, amit belelátsz, amit a hatására érzel, az az üzenet.


~°°~_______________________________________~°°~

Kedves Marci! Magam és az olvasók nevében is nagyon köszönöm a válaszokat, a Ghost Story azóta is újra meg újrahallgatós nálam is, a ciprusi selfie-t pedig szívesen megnézném! :-) 

Kedves Rajongók! Legyetek résen, kövessétek a blogot, és megtudjátok ki kerül górcső alá legközelebb! ;)


Addig is a zene legyen veletek,
Miamona


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése