2015. december 18., péntek

♪ Játszottál velünk, ha kértük... ♪ - AATB karácsonyi nyeremény-eredmény!

Forrás
Kedves, játékos lelkű AATB Rajongók!

Volt nekünk egy játékunk, melyen nagyon köszönjük, hogy velünk játszottatok! Reményeimet túlszárnyalva, száznál is több megfejtés érkezett, legnagyobb örömömre mind hibátlan (nem viccelek, senki sem trafált mellé!), és a kedves visszajelzések alapján is, amit ezúton is köszönök, azt hiszem nem csak én, de ti is őrületesen élveztétek ezt a játékot! :) Ezen a sikeren felbuzdulva, csak annyit mondhatok, hogy gyűlik már az ötletnotesz rendesen!

Gondolom most mindenkit az érdekel, jó, jó, na de ki nyert, és elég nagy gonoszság lenne húzni az időt és az idegeiteket, nem is teszem...

Habár azt meséltem már, hogy...

Csak viccelek... B-)


A nyertes, aki az AATB-s csomagot magához ölelheti a bögréből ihatja a forralt bort, tojáslikőrt, miközben nyakában az akasztóval a hűtőre ragasztja a mágnest és szól a Jingle Bells helyett bármilyen AATB nóta, az nem más, mint:



Paluska Nikolett
(A sorsolás itt zajlott)

Szívből gratulálunk! Nemsokára felveszem a nyertessel a kapcsolatot e-mailen keresztül.

A többiek se csüggedjenek, végtelenítsék kedvenc AATB playlistjüket, és legközelebb is bátran játsszatok velünk! ;)



A zene és a karácsonyi készülődés legyen veletek,
Miamona





Bár senki nem hibázott, azért nézzük a megoldásokat:

1. Gombóc
Készítsünk ajakcsatából gyümölcsdzsemet,
ameddig jut még,
ameddig a nedű át nem csorog
a fedelén.
Lesz úgy, hogy  az egész jelentősebb lesz, mint mi,
élvezni fogjuk egy kerekded gyúrmány
keresztmetszetében.

Eredeti:
Főzzünk csókból baracklekvárt
amíg van elég
amíg a nektár túl nem csordul
a peremén
egyszer minden fontosabb lesz 
majd, mint te meg én
jó lesz majd egy gombóc
közepén...

~°°~__________________________~°°~

2. Az ördögre kacsintva
Személyeddel vizionálni olykor, 
víziómban karolni e napon,
A patásra szemmel huncutkodva,
és lelked tükrébe kamuzva, ó, soha!

Eredeti:
Veled álmodni néha, 
álmomban ölelni még ma,
Az ördögre kacsintva
 és a szemembe hazudva azt már nem!

~°°~__________________________~°°~

3. Csillagokkal álmodom
 
Magamra terítettem egy béke-blézert, ám
sanyargatott mellkas tájékon,
égő érzést szított bennem,
hogy két karomban senki se játékom,
Szőlő erjedt levét szürcsöltem cipóval,
ám foghíjas lett a bicskám,
a tizediket követőt
midőn sziklába róttam csukóval.

Eredeti:
Felvettem egy zen-zakót, de 
szorított mellben,
fájni kezdett ott belül, 
hogy nincs senkit ölelnem
bort ittam én kenyérrel,
de kicsorbult a késem,
a tizenegyediket,
amikor kőbe véstem.

~°°~__________________________~°°~

4. Négykézláb
 
A padlón mászva kutatom a realitást,
Mit valaha egy ember földbe rejtett,
Tárulnak a kapuk, s én hangtalan
Zuhanok által egy nyílászáró felett.

Eredeti:
Négykézláb keresem az igazságot, 
Amit egyszer még valaki jól elásott
Nyílnak az ajtók és én némán, 
Átesek egy ajtófélfán.

~°°~__________________________~°°~

5. Túl az Óperencián
 
Az Üveghegyen át,
Túl pingált égboltokon,
Az igaztalanak óceánján is tova,
Rostokol s int feléd egy táj, merre elfogyott már minden csata.

Eredeti:
De túl az Óperencián, 
Minden festett kék egen
Túl a hazugságok tengerén
Vár egy hely, ahol nincs több küzdelem.

~°°~__________________________~°°~

6. Néha
 
Kerekded idomokat azonnal a brutálba tenném,
Egyremegy, csak pöpec legyen, villámmód lenyelném,
„Uralkodó, bakát ide!”: kurjantanám,
S zaklattott előéletem a mostba okádanám...

Eredeti:
Aztán a melleket rögtön a durvába vinném, 
Mindegy, csak jó legyen, gyorsan bevenném
„Adj Király katonát!” : kiabálnám, és a 
Felkavart múltam a jelenbe hánynám....

~°°~__________________________~°°~

7. Álmatlan
 
Mily hamar érkezett ma e kései óra,
Az egész ringatóan szótlan,
Egyedül az én szemem kerekedik,
Rettegek, hogy szívem érzése elszenderedik, de ne!
E napon virrassz velem, ó, igen, te!

Eredeti:
Olyan korán jött az éj ma,
minden altatóan néma, 
csak én virrasztok éberen,
félek, még elaludna a szerelem. nem!
ma még maradj fenn velem!

~°°~__________________________~°°~

8. Macska
 
Pirítani nem hajlandó a csalfa, akárhogy csavarom
Solis-kapcsolót, nedvesedik a markolóm,
Torkomba küldök majd' minden ízt,
Drága, kisiklott létem,
Hogy sajog a nincs, de szeretnék létezni
Egy helyen, egy okért, egy személlyel.

Eredeti:
Nem süt a ribanc, hiába tekerem
A napocska gombot, csak izzad a tenyerem
Nyelem a sóst, a keserűt, az édeset
Én egyetlen, félrement életem
Úgy fáj a semmi, jó lenne lenni
Valahol, valamiért, valakivel

~°°~__________________________~°°~

9. Ünnepélyesen fogadom
 
Látószervéhez fogható nem létezik több,
Aorta-pumpája is elképzelhetetlen,
Éjjeli káprázatából nincs több kópia,
Mozgóképen még nem akadt ily csoda!

Eredeti:
Olyan mint a szeme, olyan nincsen egy még
Olyan mint a szíve az is teljesen lehetetlenség
Olyan álmot alszik, amit nem ad vissza fénykép
És filmen, sincsen, olyan tiszta jelenség!

~°°~__________________________~°°~

10. Márti dala
Startoljatok el a léttel, hogy legyen mese adás-vétel,
Majdani lurkókkal, midőn köréd gyűlnek,
Midőn köréd gyűlnek, fekhelyedre (nem mindig popóval) ülnek,
Hogy legyen mese adás-vétel, startoljatok el a léttel!

Eredeti:
Kezdjetek el élni, hogy legyen mit mesélni
Majd az unokáknak, mikor körbeállnak
Mikor körbeállnak, az ágyadon ugrálnak
Hogy legyen mit mesélni, kezdjetek el élni!

~°°~__________________________~°°~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése